X
تبلیغات
آشـــپز بــانو

آشـــپز بــانو
لینک دوستان

-          صبحانه رژیم لاغری سریع

2 عدد تخم مرغ آب‌پز-  قهوه یا چای- یک  عدد سیب

حواستان باشد که تخم‌مرغ‌ها را حتما باید با زرده بخورید- به جای سیب، میوه‌های دیگر را جایگزین نکنید.

 

-          ناهار رژیم لاغری سریع

درست است که گرسنه هستید، اما خودتان را کنترل کنید ناسلامتی می‌خواهید لاغر شوید.

گوشت قرمز یا ماهی کبابی یا آب‌پز- سالاد فصل بدون مایونز-2 /1 لیوان آب کرفس

*سالاد فصل یعنی سالادی که در آن همه سبزی‌های آن فصل پیدا شود؛ مثلا الان که در فصل تابستان هستیم، سالادتان باید متشکل از خیار، گوجه، کاهو، کلم، قارچ و ذرت باشد. به جای آب کرفس نمی‌توانید کرفس بخورید.

-          شام رژیم لاغری سریع (از وعده شامتان نگذرید.)

گوشت قرمز یا ماهی یا مرغ (کبابی یا آب‌پز) سبزیجات تازه و جوانه‌ها- چای یا قهوه-لیمو ترش تازه

* اگر برای ناهار گوشت‌قرمز می‌خورید، سعی کنید برای شام ماهی یا مرغ بخورید. یا اگر یک شب گوشت قرمز میخورید، یک شب مرغ، شب سوم حتما ماهی بخورید، اگر ماهی دوست ندارید، نمی‌شود آن را از برنامه غذایی‌تان حذف کنید.
* این رژیم به دلیل داشتن پروتئین کافی که از طریق گوشت، مرغ و تخم مرغ به دست می‌آورید، باعث می‌شود که فقط چربی‌تان بسوزد ولی برای عضله‌تان اتفاقی نیفتد.بهتر است برای سبزیجات تازه‌تان، از سبزیجات رنگی استفاده کنید؛ مثل گوجه، هویج، فلفل دلمه‌ای و...

-          میان وعده ، حذف نمی شود اما قطره چکان است!همین یک میان وعده را بخورید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.


1 لیوان آب گوجه فرنگی  یا   شیر کم‌چرب یا   یک عدد موز کوچک
* نمی‌توانید به جای آب گوجه فرنگی گوجه را بخورید.به جای موز هم میوه دیگری را جایگزین نکنید.

[ ] [ 11:54 ] [ آشپز بانو ]
درباره وبلاگ

آشپزی برام مثل یه تفریح میمونه .یه تفریح شیرین و دوست داشتنی.
تصمیم گرفتم وبلاگی داشته باشم و از هر چیزی که درست میکنم یه نسخه برابر اصلش و بزارم تو وبلاگ محقرم.وبلاگم نوپاست و شاید در حال حاضر زیاد تنوع غذایی نداشته باشه ...
امیدوارم که دوستان خوبی برای هم باشیم...بهم سر بزنید و نظرتون بهم بگید

اگه دوستان سوالی دارن جوابشون زیر همون کامنت میزارم .ممکنه وقت نکنم خصوصی به همه جواب بدم برای همین زیر کامنتها جوابتون رو میدم .